תמונת הדוברים בפורוםביום 8.3.18 התקיים הפורום השנתי המשותף למגמה לניהול מערכות חינוך ולמנהלי בתי ספר במחוז חיפה במשרד החינוך. הפורום עסק בנושא "הערכה אחרת בארגוני חינוך". הרצאת הפתיחה בפורום ניתנה על ידי פרופ' Lotta Uusitalo-Malmivaara מאוניברסיטת הלסינקי ולאחריה התכנסו מנהלי בתי ספר, סטודנטים במגמה לניהול מערכות חינוך וחברי סגל לדיון בשולחנות עגולים.

הפורום שהתקיים השנה, כמו גם הפורומים שקדמו לו, מוקדשים לזכרה של פרופ' ליה קרמר-חיון ז"ל, שהיתה חברת סגל בחוג לחינוך עד 2006, עמדה שנים רבות בראש המרכז למנהל והערכה בחינוך, ושמשה כעורכת כתב העת עיונים במנהל ובהערכה בחינוך. הקשר בין האקדמיה למנהלים בבתי ספר היה קרוב ללבה ולעבודתה המדעית של פרופ' קרמר-חיון ז"ל. אנו מודים למשפחתה של פרופ' קרמר-חיון ז"ל על התמיכה ביוזמה.

בתמונה - פרופ' Lotta Uusitalo-Malmivaara ומארגני הפורום: ד"ר שירי לביא, ד"ר לטם פרי-חזן ואורית שני מהמגמה לניהול מערכות חינוך ויוסי שטרית ממחוז חיפה במשרד החינוך.

ד״ר שירי לביאברכות לד"ר שירי לביא מהמגמה לניהול מערכות חינוך למינויה כ- Associate Editor בכתב העת היוקרתי Journal of Happiness Studies. 

כתב העת הינו כתב עת מוביל בתחום הפסיכולוגיה החיובית (אימפקט פקטור 2.32). הוא עוסק בתחומים הבאים:

The peer-reviewed Journal of Happiness Studies is devoted to scientific understanding of subjective well-being. Coverage includes both cognitive evaluations of life such as life-satisfaction, and affective enjoyment of life, such as mood level. In addition to contributions on appraisal of life-as-a-whole, the journal accepts papers on such life domains as job-satisfaction, and such life-aspects as the perceived meaning of life.
The Journal of Happiness Studies provides a forum for two main traditions in happiness research: 1) speculative reflection on the good life, and 2) empirical investigation of subjective well-being. Contributions span a broad range of disciplines: alpha-sciences, philosophy in particular; beta-sciences, especially health related quality-of-life research; and gamma-sciences, including not only psychology and sociology but also economics.
The journal addresses the conceptualization, measurement, prevalence, explanation, evaluation, imagination and study of happiness.

Menu