צילום כריכת הדוחברכות חמות לפרופ' יעל קלי, פרופ' דני בן-צבי, ד"ר שרית ברזלי, ד"ר חגי קופרמינץ, ד"ר יותם הוד וד"ר אורנית שגיא על פרסום דו"ח בנושא פדגוגיות חדשניות - Innovating Pedagogy 2017.
הדו"ח הינו תוצר של שיתוף פעולה בין מרכז המצויינות LINKS-ICORE ובין האוניברסיטה הפתוחה באנגליה בהשתתפות חוקרים בינלאומיים נוספים.
פרסום זה הינו הדו"ח השישי בסדרה של דו"חות המתמקדים בצורות חדשות של למידה, הוראה והערכה, במטרה להדריך מורים וקובעי מדיניות בעידן של חדשנות. הדו"ח מציע עשר פדגוגיות חדשניות הקיימות כבר, אך עדיין אין להן השפעה מעמיקה על עולם החינוך. הוא מכיל את המידע העכשווי ביותר בתחום קהילות למידה בעידן המידע והטכנולוגיות.
הדו"ח מתורגם בימים אלו לעברית ולסינית.

לצפייה בדוח המלא:Innovating Pedagogy 2017 (קובץ PDF בחלון חדש)

לצפייה בגרסה מקוצרת של הדו"ח (בחלון חדש)

קישור להודעה הרשמית על הדו"ח מטעם האוניברסיטה הפתוחה באנגליה (בחלון חדש)

כתבה על הדו"ח בTimes Higher Education (בחלון חדש)

הקהל ביום העיוןביום שני, 25.09.2017, התקיים יום העיון "שיח פתוח: יום עיון על תיאוריה ופרקטיקה בחינוך הפתוח". יום העיון הינו פרי שיתוף פעולה של מגמה לחקר החינוך האלטרנטיבי בפקולטה לחינוך, הורים ואנשי החינוך בבית הספר הפתוח ע"ש בארי בחיפה. יום העיון שילב בין האקדמיה ובין הקהילה ועסק במקורות החינוך הפתוח, מאפייניו והפרקטיקות הנהוגות בו, כמו גם במפגש שבין מסורת חינוכית זו ובין גישות ושפות חינוכיות המשיקות לה.

לצפייה בגלריית התמונות מיום העיון לחץ כאן (בחלון חדש)
Menu